Sunday, June 5, 2011

KEJAYAAN BERSAMA KUMPULAN: LUXURY WATCH ACHIEVERS ON MARCH

Seperti biasa dalam our group, our mentor pasti akan target seramai mungkin pemenang jam tangan mewah pada setiap bulan. WOW!! Seronokkan? Tak cukup dengan bonus ribu-riban, jam tgn mewah pun dpt! yg paling best, it's FREE!! *yeay*

Jom kita tgk pemenang jam tgn BONIA pada bulan Mac:

DSM IZZA FARHANA


Beliau baru sahaja berbiznes selama 4 bln, dan tinggal di kawasan kampung Sabak Bernam. Walaupun berada jauh daripada ainee dan mentor2 yang lain, tapi itu bukan alasan dan penghalang bagi beliau utk terus maju dlm biznes ini! Baru2 ini telah melangsungkan perkahwinan dengan pemuda idaman hati, katanya income daripada biznes inilah menjadi penyumbang utama dalam majlis penuh bersejarah itu. Turut qualified satu tiket ke Hong Kong Disneyland dan income mencecah RM5K! Tahniah DSM Izza!!



bakal DSM SHIFA


Beliau adalah seorang guru, baru sahaja berbisnes selama 2 bulan tapi telahpun qualified jam tangan mewah ini! Berasal dari Sabak Bernam dan hanya telefon yang menjadi alat penghubung antara kami dengan kumpulan beliau di sana, tetapi dengan semangat besar dan niat untuk melangsungkan perkahwinan tanpa membebankan ibu di kampung membuatkan beliau terus maju dalam biznes ini. Pertama kali bertemu dengan beliau, beliau adalah seorang yang sangat pemalu. Setelah dicungkil bakat dan potensi yang ada, akhirnya turut qualified 2 tiket ke HONG KONG DISNEYLAND!! Tahniah bakal DSM Shifa!!!

Teruja dan puas hati melihat kejayaan rakan kongsi! Anda bila lagi?? Be part of our team, and i'll guide you how to achieve more and more victory as what i get today..



Usahawan cemerlang bukanlah dilahirkan secara semulajadi. Tetapi dibimbing dan dididik hingga menjadi usahawan terbilang~

0193341273

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...